Az UFO-konspiráció

Szűk két héttel ezelőtt újabb szavazást engedtem útjára a Konteóbarátok Körének tagsága körében. A témák közé nagy mellénnyel bevettem az azonosítatlan repülő tárgyakat (ufókat) is, és bevallom, nem okozott túl nagy meglepetést, hogy amikor összeszámoltam a voksokat, kiderült: ez a topik viszi a pálmát.

Amikor elkezdtem gyűjteni az anyagot, rá kellett jönnöm, hogy a téma elképesztően összetett, még akkor is, ha olvasóink (gyaníthatóan) sokkal jobban képben vannak az ufókkal kapcsolatos információkkal, mint például az ugyancsak érdekes Skull & Bones vagy a Mary Celeste-üggyel. Ettől függetlenül a feladat az feladat: összeállítottam a Konteóblog UFO-dossziéját, de előrebocsájtom, hogy a teljesség igénye távol áll a poszttól; az eddig megszokottnál is jobban számítok kiegészítéseitekre a kommentek között.


A posztot - teljes terjedelmében - ide kattintva olvashatjátok!


Címkék: ufo usa orosz pszichológia nácik

Konspirációs teóriák

Mert összeesküdni is jó, de összeesküvés-elméletet gyártani, terjeszteni és erősíteni még jobb. Conteo, ergo sum!

Végleges logó 1.jpgGyere át a BlogRepublik Konteóblogjára, regisztrálj és mondd el a véleményed az eddigi témákról, vagy javasolj újakat! 

tiboru

Megjelent a Konteókönyv!

Apró_konteó_matrix_260.jpg

Konteó-archívum

Tiboru egyéb ajánlatai

Ezekre is vessetek egy pillantást!

Ennyien vagytok most itt:

Innen figyelnek bennünket...

süti beállítások módosítása