A rákgyógyszer-konteó

A KBK legutóbbi voksolásán a gyógyszer-konteó hajszálnyival bár, de az élen végzett. Miután kihirdettem a végeredményt, elővettem a jegyzeteimet és a bekönyvjelzőzött forrásokat (és persze konzultáltam Velük), rájöttem, hogy a témát egyetlen posztban bemutatni kábé olyan sanszos, mint bevállalni, hogy tíz perc alatt ráveszem Vágó „Szkeptikus” Istvánt arra, hogy konzultációs időpontot kérjen Gyurcsók „Távgyógyító” Józseftől.

Úgy döntöttem hát, hogy két részre bontom: a mai (első) részben a rákgyógyszer-összeesküvésről olvashattok, a második (általánosabb) részre
is sort kerítünk előbb-utóbb.


A posztot - teljes terjedelmében - ide kattintva olvashatod!

Címkék: ufo halál betegség természettudomány

Konspirációs teóriák

Mert összeesküdni is jó, de összeesküvés-elméletet gyártani, terjeszteni és erősíteni még jobb. Conteo, ergo sum!

Végleges logó 1.jpgGyere át a BlogRepublik Konteóblogjára, regisztrálj és mondd el a véleményed az eddigi témákról, vagy javasolj újakat! 

tiboru

Megjelent a Konteókönyv!

Apró_konteó_matrix_260.jpg

Konteó-archívum

Tiboru egyéb ajánlatai

Ezekre is vessetek egy pillantást!

Ennyien vagytok most itt:

Innen figyelnek bennünket...

süti beállítások módosítása